در نشست ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های این هفته در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع  مقدس استان در این نشست گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله بازسازی عملیات‌های جنگی همایش ایثارگران و رزمندگان و فرماندهان استان تجلیل از پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس و جشنواره نقش زنان در دوران دفاع مقدس و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با موضوع نقش استان در ۸ سال دفاع مقدس و معرفی قهرمانان جنگ از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ آسمند افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان تجلیل می‌شود.

سرهنگ آسمند با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا رژه نیرو‌های مسلح برگزار نمی‌شود، گفت: تلاش می‌شود با همکاری سپاه فتح استان رژه خودرویی در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها برگزار شود.

او غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال اعلام کرد.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به نقش بی نظیر کهگیلویه و بویر احمدی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حماسه بی نظیر مردم این خطه که در عین محرومیت، اما پیشگام در دفاع بودند باید به بهترین شکل معرفی و مطرح شود.

کلانتری با اشاره به اینکه دربسیاری از عملیات‌های حساس رزمندگان استان نه در قامت فرمانده و رزمنده که در هیبت قهرمان ملی نقش آفرینی کردند افزود: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کمترین دینی است که باید در هرشرایطی به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.