طی شبانه روز گذشته یازده کرمانشاهی دیگر جان خود را از دست دادند تا شمار جانباختگان کرونا از ابتدای اپیدمی به دو هزار و ۱۴۴ نفر برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سیر صعودی بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت : رکورد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان هر روز شکسته می‌شود.

او از شناسایی ۱۴۴ مورد بیمار بستری و ۴۹۰ بیمار مثبت بستری طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت : در مدت مذکور ۳۵۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۳۳۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: متأسفانه با ثبت ۱۱ مورد فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان استان به ۲ هزار و ۱۴۴ نفر رسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۲۰ بیمار برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شده‌اند، افزود: هم‌اکنون یک‌هزار و ۴۱۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۰۹ نفر از این تعداد روی تخت‌های آی. سی. یو در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند و ۴۵ نفر هم با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.