سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: فرد ۳۴ساله کاشانی که در یک شرکت نساجی، زیر دستگاه پرس گرفتار شده بود توسط ماموران آتش نشانی نجات پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روح‌الله فدائی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:حادثه رهایی کارگر ۳۴ ساله از زیر دستگاه پرس ساعت ۲:۴۴بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کاشان گزارش و مشخص شد شخصی که در نزدیکی این دستگاه مشغول کاربوده است، از ناحیه کمر در زیر دستگاه پرس الیاف گیر می‌کند و آتش‌نشانان جهت امدادرسانی و رهاسازی وی به محل اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های امدادونجات از ایستگاه شماره ۳ به محل این حادثه در شهرک صنعتی راوند اعزام شدند و این مصدوم پس از رهایی در عملیات آتش‌نشانان، تحویل تیم‌های عملیاتی اورژانس مستقر در محل قرار گرفت.

فدائی همچنین گفت: وقوع یک آتش سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع در شهرک صنعتی فتح‌المبین که شب گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد با حضور به موقع ماموران آتش نشانی مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان افزود: تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره ۴ این سازمان به محل حادثه، اعزام شد و با تلاشی موثر، موفق به مهار و خاموش کردن آتش شدند و از گسترش حریق به حجم بالای مواد اولیه در کارگاه جلوگیری کردند.

وی گفت: این محل دارای دو سوله کارگاهی بوده و بیشتر آن انبار نگهداری الیاف است. علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست و توسط کارشناسان کمیته علت یابی حوادث سازمان بررسی و اعلام خواهدشد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.