عین اللهی بر همکاری همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امر واکسیناسیون به منظور تسریع در تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان اهواز در جمع خبرنگاران با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی خوزستان در راه‌اندازی این مراکز گفت: ورود همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امر واکسیناسیون کرونا ضروری است.

او به همکاری بسیج، دانشگاه و نیرو‌های مردمی با کادر درمان برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان اشاره کرد و بیان داشت: از خیرین و سازمان‌ها درخواست داریم که در حد توان خود مکانی را تدارک دیده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مرکز واکسیناسیون تجمیعی راه اندازی شود.

عین الهی تزریق واکسن کرونا را عاملی مهم در کاهش آمار ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن عنوان و اظهار کرد: از همه واجدین شرایط خواهشندیم هر چه زودتر واکسن کرونا را دریافت کنند، زیرا افزایش آمار تلفات به دلیل وجود برخی مشکلات در واکسیناسیون است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان به میزان چشمگیری کاهش یافته، اما از مردم انتظار داریم عادی انگاری را کنار بگذارند و با رعایت اصول بهداشتی به کاهش و در نتیجه ریشه کنی بیماری کرونا ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.