مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از تزریق واکسن کرونا به ۱۱ هزار و ۶۷۰ نفر در طرح «ایران یاران جوان» در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت : طرح «ایران یاران جوان» با همکاری مجموعه علوم پزشکی و با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در طرح ملی واکسیناسیون کرونا از ۲۵ مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شده است و تا کنون در این طرح به ۱۱ هزار و ۶۷۰ نفر واکسن کرونا تزریق شده است .

وی افزود: تاکنون ۲۹۵ نفر روز از اعضای جوان دختر و پسر در شش مرکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته اند و در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت کردند.

آصفی اضافه کرد: فعالیت این اعضای افتخاری جوانان هلال احمر روزانه صبح و بعدازظهر است که تا پایان واکسیناسیون عمومی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استاندر رابطه با طرح نذر سلامت ۲ هم اظهار داشت: ۱۷۵ نفر در قالب ۳۵ تیم در این طرح به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از عزاداران امام حسین (ع)، خدمات دادند.

وی افزود: در طرح نذر سلامت ۲ اعضای جوانان هلال احمر استان به عزاداران حسینی در ایام محرم خدمات بهداشتی از قبیل توزیع ماسک، ضدعفونی مراکز و هیات‌های مذهبی، تب سنجی و اعمال فاصله اجتماعی را ارائه دادند.

آصفی با بیان اینکه این خدمات جوانان افتخاری هلال احمر استان در ۳۵ هیات مذهبی به اجرا در آمد، گفت: طرح نذر سلامت برای دومین سال همزمان با فرارسیدن ایام محرم، با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات و توصیه‌های بهداشتی به عزاداران حسینی، از ۱۸ تا ۳۰ مرداد ماه، توسط اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در استان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار