رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: ۵ شکارچی غیرمجاز روز جمعه در منطقه شکارممنوع گرین شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سلگی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز روز جمعه در منطقه شکارممنوع گرین این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:دو نفر از کارشناسان محیط زیست این شهرستان به همراه پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب و هماهنگی دادستان پس از چندین ساعت تعقیب و گریز ۵ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار کبک کرده بودند را دستگیر و با تجهیزات و سایل تحویل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب دادند.

او افزود: سلگی با بیان اینکه این شکارچیان با خود سلاح شکاری حمل می‌کردند، اظهار داشت: در حین دستگیری متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری ۴ لاشه کبک ۲ دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند تصریح کرد: با توجه به کشف ۴ لاشه کبک و اسلحه در خودرو و وسایل متهمان متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند تصریح کرد: از شهروندان شهرستان تقاضا داریم که به منظور حفظ گونه‌های جانوری از هرگونه آسیب، شکار و تهدید حیوانات در طبیعت خودداری کنند و اجازه ندهند متخلفان در مناطق شهرستان اقدام به شکار کنند تا گونه‌های جانوری با مخاطره روبرو نشوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار