سرمربی تیم ملی شمشیربازی در اقدامی عجیب از سمت خود در تیم ملی کناره گیری کرد.

محسن وحدانی، دبیر فدراسیون شمشیربازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کناره گیری پیمان فخری از هدایت تیم ملی سابر بیان کرد: فخری در ۲ سال اخیر رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی شمشیربازی بود. همچنین او سابقه ۸ ساله در هدایت تیم ملی سابر ایران دارد. در سال‌های اخیر شمشیربازی سابر ایران مدیون زحمات فخری است. پیمان فخری در این چند وقت فشار زیادی را از سختی کار متحمل شد. او قبل از المپیک هم گفته بود که اگر نتیجه بگیریم یا نگیریم من از کار خسته شده ام و می‌خواهم بیشتر وقتم را صرف خانواده کنم.

دبیر فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تا به امروز سعی کرده ایم در خدمت فخری باشیم، اما به دلیل فشار‌ها نتوانستیم از حضور فخری بهره‌مند شویم. پیمان فخری از فدراسیون شمشیربازی جدا نمی‌شود و ما همیشه در یک قالب دیگر با او همکاری خواهیم داشت. باید روز‌های خوب سابر را ادامه دهیم. ممنون تمام زحمات پیمان فخری خواهیم بود. ما جزو ۶ تیم برتر دنیا در اسلحه سابر هستیم.

وحدانی در پایان تصریح کرد: از قبل می‌دانستیم که بعد از المپیک فخری را نخواهیم داشت. خستگی و فشار کار مانع شد که فخری را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار