امام جمعه کرمان با قدردانی از استاندار گفت: نگاه دلسوزانه به استان و انرژی جوانی در کنار تجربه، باعث شد، احساس نکنیم دولت رو به پایان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان، امروز ۶ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت به همراه معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری و مدیران کل حراست، امنیتی و انتظامی و امور بازرسی و حقوقی استانداری با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و الگوی موفق مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر به ۱۰ ماه حضور زینی‌وند در استان اشاره کرد و گفت: در سخت‌ترین دوران مدیریتی، امتحان بزرگ و موفقی را پشت سر گذاشتید.

او افزود: نگاه دلسوزانه به استان و انرژی جوانی در کنار تجربه، باعث شد، احساس نکنیم دولت رو به پایان است و از روحیه وظیفه‌شناسی زینی‌وند قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با وجود اینکه استان کرمان از فضای سیاسی بالاتری نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است؛ اما در این مدت به گونه‌ای عمل شد که در راستای شان یک مدیر نظام جمهوری اسلامی است و زینی‌وند، بی‌طرفی را عادلانه به تصویر کشیدند.

امام جمعه کرمان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در استان کرمان با کم‌ترین حاشیه برگزار شد و جزو موفق‌ترین استان‌ها بودیم و همه گروه‌ها به اندازه توان و ظرفیت خود با خیالی آسوده از دخل و تصرف به فعالیت پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: استان کرمان عقب‌ماندگی‌هایی دارد که در جبران آن در این مدت کوتاه با موفقیت عمل و برنامه‌های اساسی و پایه‌ای بنا نهاده شد.

نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل شورای راهبردی را از اقدامات موثر زینی‌وند در استان برشمرد.

زینی‌وند استاندار کرمان نیز یاد و خاطره شهدای دولت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و هدایتگری و محوریت امام جمعه در استان را موجب ایجاد فضای کار و خدمت به دور از هرگونه حاشیه عنوان کرد.

او حمایت امام جمعه کرمان از همه ارکان مدیریتی و اجرایی استان را بدون نگاه سیاسی و تبعیض بسیار موثر دانست.

زینی‌وند با اشاره به جابجایی دولت ابراز داشت: با رفتار و روحیات آقایان روحانی و رئیسی، جابجایی دولت در آرامش و در کنار ادامه کار‌ها صورت گرفت.

زینی‌وند گزارشی از اقدامات راهبردی در استان نیز ارائه داد و گفت: در موضوع کرونا امام جمعه نقش محوری ایفا کردند و هماهنگی‌های موثری در برگزاری نماز‌های جمعه و مراسم‌های مذهبی صورت گرفت.

استاندار کرمان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ نیز با آرامش و به دور از حاشیه در استان برگزار شد، تصریح کرد: نکته‌های کلیدی شهرستان‌ها را در حوزه توسعه و اشتغال شناسایی کرده‌ایم تا توازن در سطح استان برقرار شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.