مدیر نیروگاه افق ماهشهر میزان تولید برق در این نیروگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مردادماه را بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار مگاوات ساعت عنوان کرد.

فضل الله خادمی مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میزان تولید برق در مردادماه امسال را ۳۵۳ هزار و ۸۹۶ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: مجموع تولید برق از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه به یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۵۰ مگاوات ساعت رسید.

او افزود: سختی‌های تولید در گرمای شدید هوای این شهرستان نیز نتوانست بر همت بلند کارکنان این نیروگاه غلبه کند و گرم‌ترین ماه سال را توانستیم با تولید مطلوب سپری نماییم تا برق مطمئن و پایدار در اختیار مردم و صنایع قرار گیرد.

خادمی متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در مدت ۵ ماه را ۴۸۵ مگاوات و میزان ساعات کارکرد واحد‌های تولیدی را ۱۲ هزار و ۷۸۱ ساعت عنوان کرد.

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.