فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب از اهدای ۵۰ بسته حمایتی و کارت هدیه به ۵۰ سرباز وظیفه متاهل در این قرارگاه خبر داد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب در حاشیه آیین تکریم ۵۰ سرباز متاهل قرارگاه جنوب غرب نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پادگان‌ها را محیطی برای شکل گیری جوانان عنوان کرد و گفت: باید نگاه به سربازی در نیرو‌های مسلح به فرمایش مقام معظم رهبری تغییر کند.

او افزود: امروزه در ارتش و نیرو‌های مسلح سربازانی داریم که می‌توانند به عنوان ظرفیت خوب، نیروی کارآمد و با انگیزه به کشور و جمهوری اسلامی خدمت کنند و در گام دوم انقلاب با در دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و موفقیت ایران عزیز حرکت و با توانایی خود مشکلات کشور را رفع کنند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: ما نیز به منظور لبیک به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در رابطه با حمایت از سربازان و اقشار آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی و هدایای نقدی در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب تصریح کرد: در این رابطه ۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵ میلیون ریال و کارت هدیه به ارزش یک میلیون ریال به ۵۰ سرباز وظیفه متاهل اهدا شد، همچنین این افراد مشمول مرخصی ۵ روزه نیز شدند.

امیر سرتیپ بیدادی ارزش مجموع بسته‌های غذایی اهدا شده را ۲۵۰ میلیون ریال و کارت‌های هدیه را ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.