مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی پیش رو، ۶۴ مدرسه نوساز با اعتبار ۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، امیر غفوری نژاد،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: این تعداد مدرسه با ظرفیت ۱۹۳ کلاس درس در استان احداث شده است و علاوه بر افتتاح آنها، با شروع سال تحصیلی جدید زمین چمن شهرستان پلدختر، هنرستان اتومکانیک سلسله و سالن ورزشی اردوگاه کمالوند خرم آباد نیز تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۳۳ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این استان احداث شده است اظهار داشت: تاکنون از این مجموع ۴۰ کلاس بهره برداری شده و بطور میانگین در این مدت هر هفته یک مدرسه ۹ کلاسه تکمیل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همچنین ۲۲۶ کلاس درس پارسال در قالب ۷۳ فضای آموزشی، به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد که زیربنای آن‌ها بیش از ۳۰ هزار متر مربع بوده و ۷۲ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده است.

غفوری نژاد با بیان اینکه بیش از پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموز از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند ادامه داد: سال گذشته به صورت میانگین، هر هفته چهار کلاس درس در لرستان احداث شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار