رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

دو بیمارستان صحرایی در همدان راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر حیدری مقدم ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در ستاد استانی کرونا با اشاره به شرایط قرمز استان گفت: تا کنون ۱۵۱ بیمار کرونایی بستری و ۸۹۸ نفر نیز بیمار سرپایی در استان وجود دارد.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۱۱۷ نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند افزود: دو بیمارستان صحرایی در استان راه‌اندازی شد که نقش موثری در کم کردن ورودی بیمارستان‌ها داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا استان در شرایط مطلوبی نیست و آمار‌ها افزایشی است؛ اما قابل کنترل است گفت: تا کنون بیش از ۹۱درصد جمعیت افراد بالای ۶۰ سال که بیشترین مرگ و میر در استان را داشتند، واکسینه شده‌اند.

دکتر حیدری مقدم با بیان اینکه در مجموع ۳۵ درصد جمعیت شهری و ۲۰ درصد جمعیت روستایی واکسینه شده‌اند گفت: علت ۳۳ درصد موارد ابتلا به کرونا در استان شرکت در اجتماعات و ۶۵ درصد نیز دورهمی‌های خانوادگی است.

 در ادامه آقای حاجی بابایی نماینده همدان وفامنین در مجلس هم با اشاره به اینکه وضعیت کشور از نظر کرونا ومسائل مرتبط با ان مطلوب نیست گفت:باید امروز برای برون رفت از این شرایط همه توان خود را بدون حاشیه سازی بکار بیریم تا ضمن جلب اعتماد ورضایت مردم رضایتمندی سرمایه‌های اجتماعی را نیز ارتقا دهیم.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.