سردار القاصی مهر از کشف بیش از ۱۰ تن مرغ زنده قاچاق در شهرستان ایلام خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفتت: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، برخورد با قاچاقچیان و افراد سودجو و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان بدره در راستای اجرای این طرح در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه کامیونت را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۷ تن و ۷۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق و فاقد مدارک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی پل سیمره شهرستان هلیلان یک دستگاه کامیونت ایسوزو را متوقف و در بررسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق کشف شد.

او با اشاره به اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، بیان کرد: در این زمینه بار خودرو‌ها جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط و خودرو‌ها روانه پارکینگ و راننده آن‌ها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.