قالیباف پس از جلسه سران قوا:

جلسات سران قوا معطوف به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است

رئیس مجلس گفت: دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست و جلسات سران قوا نیز معطوف به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کار‌ها را به پیش ببریم.

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اولین جلسه سران قوا در دولت سیزدهم که عصر امروز (شنبه، ۶ شهریور) برگزار شد، گفت: همیشه موضوعات مهمی در سطوح ملی و بین‌المللی وجود دارد که نیاز به گفت‌وگو‌های صریح و روان در خصوص آن‌ها هست تا راه‌حل‌های آن‌ها مشخص شود و امیدواریم آثار و برکات این جلسات در زندگی مردم مشخص شود.

وی افزود: دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست، این جلسات نیز معطوف به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کار‌ها را به پیش ببریم.

رئیس مجلس تصریح کرد: تشکیل اولین جلسه سران قوا را که به فاصله کوتاهی از رأی اعتماد مجلس به کابینه برگزار شد، به فال نیک می‌گیریم.

قالیباف ادامه داد: این جلسه یک ویژگی خاص دارد و آن هم این است که در نظام اداری ما و در هر سه قوه و نیز در بخش خصوصی و نهاد‌های عمومی غیر دولتی، بیشتر کارگزارمحور هستیم تا سیستم‌محور، این پدیده خوبی نیست، اما یک واقعیت است که باید حل شود.

وی تأکید کرد: در اینجا نقش افراد بسیار مهم است تا هم‌افزایی ایجاد کرده و به اصلاح این رویه‌ها کمک کنند.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: شرط اول این هم‌افزایی نیز همدلی و همراهی سران قواست که این همدلی هم وجود دارد و هم مورد تأکید است و هم در آینده به آن عمل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار