سرپرست فرمانداری شادگان گفت: وسایل ورزشی شامل میز تنیس و فوتبال دستی بین مدارس این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان گفت: وسایل ورزشی شامل ۸۰ عدد میز پینگ‌پنگ و ۸۰ عدد فوتبال دستی که با پیگیری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان به اداره ورزش و جوانان شهرستان اختصاص داده شده که در بین مدارس شهرستان توزیع می‌شود.

او  با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس شهرستان و استعداد یابی از سنین کم و خصوصا رشته‌های المپیکی، افزود: این تجهیزات در تحقق این امر کمک شایانی به حوزه ورزش خواهد کرد.

صبری پور بیان داشت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال تامین شده است.

بازدید سرپرست فرمانداری شادگان از کارگاه های تولیدی شهرستان

همچنین صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان به همراه خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از بخش‌های مختلف کارگاه تولیدی واقع در شهرک شهید منتظری بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در این بازدید بر ضرورت توسعه این کارگاه تاکید کرد و گفت: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، بهزیستی و کمیته امداد ضمن بررسی میدانی مشکلات جهت توسعه کارگاه و اعطای تسهیلات بانکی در اسرع وقت ممکن اقدام نمایند.

شایان ذکر است، این کارگاه تولیدی از سوی بخش خصوصی در شهرک شهید منتظری واقع شده و به عنوان یکی از بخش‌های صنعتی شهرستان محسوب می‌شود.

توزیع ۱۶۰ میز تنیس و فوتبال دستی در شادگان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.