مدیر آبفای آبادان پاگذاری احشام روی انشعابات غیر مجاز آب و شکستگی لوله آب را علت جاری شدن آب در شهرک امام رضا ۲ این شهرستان دانست.

مصطفی مهرانفر، مدیر آبفای آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ورود احشام در مسیر میدان گلزار شهدای آبادان و پاگذاری آن‌ها روی انشعابات غیرمجاز آب با شکستگی لوله آب همراه بوده و سبب جاری شدن آب در آن نقطه شده است.
مهرانفر با بیان آنکه برخی از ساکنین در این شهرک اقدام به انشعاب گیری غیر مجاز کرده اند بیان کرد: در حال حاضر انشعابات قانونی آب در حال واگذاری به اهالی آن منطقه است و از هفته‌ی آینده با قطع تمام انشعابات غیرمجاز، مشکل آبگرفتگی آن منطقه برای همیشه حل خواهد شد.
او افزود: این شکستگی لوله در حالی رخ داد که پیش از این با اختصاص یافتن ۱۰۰ میلیون تومان از سوی اداره راه و شهرسازی با هدف اجرای شبکه آب در آن مکان نیرو‌های آبفای آبادان شبکه‌ی آبی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر احداث کردند.

انشعابات غیرمجاز آب به زودی قطع می شود

مدیر آبفای آبادان در خصوص اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی از سوی اداره راه و شهرسازی ادامه داد: این مبلغ مختص بخش ۱۱۸ هکتاری مسکن مهر این شهرستان بود که با اختصاص یافتن آن انشعابات آب ۱، ۲ و ۳ در آن نقطه کارگذاری شد و با اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان باقی مانده پروژه به سرانجام می‌رسد.
مهرانفر در از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به انجام طرح شبکه آب بخش ۹۸ هکتاری آبادان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن طرح شبکه آب در این بخش و واگذاری قسمتی از انشعابات، واگذاری سایر انشعابات نیز در حال انجام است.

او با امکان پذیر نبودن قطع کنونی انشعابات غیر مجاز بخش ۹۸ هکتاری گفت: بیشتر ساکنان این بخش اقدام به انشعاب گیری غیرمجاز کرده اند و در صورت قطع این انشعابات، آب کل منطقه قطع خواهد شد بنابراین قطع انشعاب‌های غیر مجاز پس از بهره مندی تمام اهالی این منطقه از انشعاب‌های قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.