مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی هفته دولت ۸ پروژه با ‭۴۶۰‬ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بهره برداری پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان‌های خدابنده، زنجان، خرمدره، طارم، ایجرود و آزادراه زنجان_ قزوین خبر داد.

او افزود: فاز دوم نصب بلوک‌های مفصلی بتونی در آزادراه زنجان_قزوین به طول ۱۵ کیلومتر با ‭۱۲۰‬ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها در مسیر شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه است.

علی اکبری ادمه داد: روکش آسفالت آزادراه زنجان - قزوین به طول ۵ کیلومتر با ۷۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های راهداری است که در شهرستان خرمدره بهره برداری می‌شود.

او به پروژه‌های هفته دولت در خدابنده اشاره کرد و افزود: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قلیج قلعه، پیغمبرلو، جمعه لو به طول ۴ کیلومتر با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار یکی از پروژه‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی گونای به طور یک کیلومتر با ۳۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در خدابنده است.

او تعریض و رفع نقطه پر حادثه در ورودی و خروجی شهر قیدار را به طول بیش از ۳ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار سومین پروژه‌ای بیان کرد که در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

علی اکبری گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دایدار در شهرستان ایجرود به طول ۳ کیلومتر با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: فاز دوم روشنایی آزادراه زنجان به قزوین یکی دیگر از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت به شمار می‌رود که به طول ۱۰ کیلومتر با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه شهرستان زنجان محقق می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ساماندهی و تعریض ورودی شرقی شهر آببر در شهرستان طارم هشتمین پروژه این اداره کل است.

علی اکبری ادامه داد: این پروژه به طول یک کیلومتر با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.