۵۵٣ هزار مرسوله پستی بهار امسال در استان سمنان به مقصد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: بیش از ۵۵۳ هزار مرسوله پستی در سه ماهه نخست سال ١۴٠٠ از سوی اداره کل پست استان سمنان جابه‌جا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان  از انتقال بیش از ۵۵۳ هزار مرسوله پستی در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال ١۴٠٠ تا پایان خرداد سرانه مرسوله در استان سمنان ۷۱ درصد بود و در این مدت ۵۵۳ هزار و ۷۲۴ مرسوله در کل استان مبادله شد که در مقایسه با زمان مشابه سال ۹۹، بیش از ۲۴ هزار مرسوله افزایش یافت.

او با اشاره به آمار ترافیک مرسولات در شرکت ملی پست به تفکیک نوع سرویس گفت: با توجه به آمار تجمعی بهار امسال، بیشترین سهم ترافیک مرسولات پستی استان به ترافیک فروش و پس از آن به ترافیک پیشتاز اختصاص داشت که بیشترین درصد حجم ترافیک مرسولات را شامل می‌شود.

حسن پور افزود: از کل مرسولات مبادله شده در سطح استان سمنان می‌توان به تبادل ۱۴۴ هزار مرسوله از طریق ترافیک پیشتاز، تبادل ۵۰ هزار مرسوله از طریق ترافیک سفارشی، ۲۶۶ هزار مرسوله از طریق ترافیک فروش، بیش از ۱۲ هزار مرسوله ترافیک الکترونیکی و حدود ۵۲ هزار از طریق ترافیک عادی اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان همه گیری ویروس کرونا برای خرید و فروش کالا، ۶هزار و ۹۱۴ مرسوله در بستر خرید و فروش اینترنتی از طریق اداره کل پست استان بهار امسال مبادله شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.