مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: تاکنون ۷۵ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده اند و همچنان روند ثبت نام تا آخرین روز‌های شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صالح فاضلی مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: بیش از ۷۵ درصد از دانش آموزان شهرستان تاکنون در مدارس ثبت نام شدند و ثبت نام بقیه دانش آموزان در حال انجام است.

او با اشاره به برگزاری آزمون شهریورماه برای دانش‌آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد افزود: دانش‌آموزانی که در مواد درسی در خردادماه نمره قبولی را کسب نکردند، فرصت حضور در آزمون داخلی شهریورماه را دارند که به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد این آزمون‌ها با همکاری دانش‌آموزان و تلاش معلمان انجام خواهد شد.

فاضلی در مورد آمادگی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی به شکل حضوری و یا تلفیقی از حضوری و غیرحضوری و یا شبکه شاد بیان کرد: برای همه گزینه‌ها آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد و مدیران مدارس شرایط را برای حضور دانش‌آموزان یا تحصیل آن‌ها به شکل غیرحضوری و یا تلفیقی فراهم کردند.

ابن مقام مسئول ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم یک هفته مانده به مهرماه تصمیم نهایی در مورد بازگشایی مدارس به شکل حضوری، تلفیقی و یا غیرحضوری گرفته شود که ما نیز تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در پایان گفت: تسریع در انجام ثبت نام موجب می‌شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرآیند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار