معاون آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه رقابت تیم های غواصی شرکت کننده در روز پایانی کاملا فشرده است،گفت: تیم ها تلاش می‌کنند تا رتبه برتر را کسب کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه معاون آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مسابقات بین المللی غواصی عمق که با حضور تیم هاي خارجی شرکت کننده در بندر کنارک در حال برگزاری است، اظهار داشت: روز پایانی این رقابت ها طناب کشی زیر آبی است و امروز همه تیم ها در شرایط مسابقه یکسانی به رقابت می پردازند.

وی با بیان اينکه در رقابت های امروز رده بندی تیم هاي اول و دوم سوم مشخص می شود، ادامه داد: رقابت تیم های شرکت کننده در روز پایانی این رقابت ها کاملا فشرده و پایاپای است و تیم ها تلاش می کنند تا رتبه برتر را کسب کنند.

امیر دریادار سلیمی پناه با بیان اینکه تا به امروز تیم های شرکت کننده از جایگاه خود در این رقابت ها مطلع هستند، افزود: ما در روز نهم شهریور ماه اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از رقابت ها را داریم و به تیم های برتر تقدیم خواهیم کرد. برای این رقابت ها جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار