رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: از آغاز برنامه واکسیناسیون  آبادان بیش از ۱۲۰ هزار دوز واکسن مرحله اول و دوم در این شهرستان تزریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، توفیق عنافجه ئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت:  تاکنون ۸۵ هزار نفر واکسن دوز اول و ۳۵ هزار نفراز شهروندان آبادانی هر ۲ دوز واکسن را در دریافت کرده‌اند.

بنا به گفته او کادر بهداشت و درمان، پاکبانان، کارکنان حمل و نقل عمومی، دانشجویان، کادر نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، کادر راهنمایی و رانندگی، جانبازان، بیماران خاص و پیوند اعضا، کارمندان صدا و سیما، بانک‌ها، اداره دارایی، بهزیستی، فرودگاه، ملوانان، زندانبانان، زندانیان، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و جامعه هدف، واکسن کرونا را دریافت کردند.

رییس مرکز بهداشت آبادان  به ساعات فعالیت مراکز در نظر گرفته برای واکیناسیون اشاره کرد و گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت روستایی آبادان از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۳  و همچنین ۶ مرکز تجمیعی در سطح شهرستان به صورت ۲ نوبته از ساعت هفت تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ خدمات واکسیناسیون به همشهریان را ارائه می‌دهند.

عنافچه خدمات کادر بهداشت به ویژه واحد پیشگیری از بیماری‌ها را به خاطر تلاش شبانه‌روزی برای انجام واکسیناسیون همشهریان را قابل تقدیر داشت و از همه گروه‌های هدف خواست تا برای تزریق واکسن به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: واکنس ، مرکز بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.