همزمان با هفته دولت، ۲۲هزار مترمربع از طرح توسعه معابر و زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرآباد بردسکن به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲۲هزار مترمربع طرح توسعه معابر و زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرآباد بردسکن به بهره برداری رسید.

علی نجفی شهردار شهرآباد در آئین افتتاح طرح توسعه معابر شهرآباد بردسکن گفت: با اجرای این طرح بیش از ۹۳ درصد معابر در شهرآباد بازگشایی، تعریض و آسفالت شده و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

او همچنین به دیگر طرح‌های شهرداری هم اشاره کرد و افزود: ساخت سالن فرهنگسرا و اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری و شورای اسلامی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دوره جدید شورای اسلامی آن را دنبال خواهیم کرد تا زمینه خدمت رسانی به شهروندان در عرصه‌های مختلف تسهیل شود.


بیشتر بخوانید


فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: زمین چمن مصنوعی‌ در شهرستان خلیل آباد که با همکاری شورا و شهرداری ساخته شده است، افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی در شهرآباد نیز به بهره‌برداری رسید، در مجموع برای این طرح‌ها ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: عملیات زیر سازی و فنس کشی زمین چمن مصنوعی شهدای شهرآباد توسط شهرداری انجام شد؛ تامین و نصب زمین چمن نیز برعهده اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام// و. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.