دستگیری دو سارق و کشف موتور سیکلت سرقتی در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری دو سارق و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اکبر شفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان اردکان طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارق موتور سیکلت در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ شفیعی افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی یک نفر از سارقان موتور سیکلت را شناسایی و در ادامه با مشخص شدن مخفیگاه آن‌ها با اخذ دستور قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

او بیان کرد: ماموران در ادامه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی که از شهرستان میبد سرقت شده بود را کشف و به همراه متهمان جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت کردند.

شفیعی تصریح کرد: متهمان در اداره پلیس به سرقت یک دستگاه موتور سیکلت کشف شده اعتراف که پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست با توجه به استفاده بیشتر در فصل جاری از موتور سیکلت ضمن رعایت قوانین رانندگی، هشدار‌های پلیس را برای پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند و هرگونه موارد مشکوک را در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.