فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه نجم آباد شهرستان نظرآباد، از یک انبار در شهرک صنعتی این شهرستان، ۵۲ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ فرج اله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نجم آباد پس از دریافت خبری مبنی بر راه اندازی غیرمجاز مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار واقع در شهرک صنعتی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره برق شهرستان نظرآباد به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۲ دستگاه ماینر قاچاق که در حال استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال بود را کشف کردند.

سرهنگ اسداللهی با اشاره به این که کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

او افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.