کرمی گفت: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی، تعمیر و مرمت راه‌های روستایی شهرستان دهلران هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت در دهلران ، گفت: برای آبرسانی به روستا‌ها و ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی امسال حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محل ردیف‌های مختلف لحاظ می‌شود و این جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

او گازرسانی به پهله و میمه را از پروژه‌های بزرگ دهلران ذکر کرد و افزود: در دهلران پروژه‌های خوبی انجام شده و در دست اقدام است که در اعتبارات اربعین هم منابع برای آن‌ها اختصاص می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام به حذف پیچ‌های نصریان اشاره و بیان کرد: ۵۰ میلیارد ریال امسال برای این منظور اختصاص یافته است.

کرمی ، به شهرداری‌ها و اعتبار برای آن‌ها از محل اربعین نیز اشاره کرد و افزود: برای تکمیل فاز اول پروژه هدایت آبگرم دهلران امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

او به پروژه‌های عظیم نفت و گاز، پتروشیمی و ان جی ال در دهلران نیز اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان به واسطه این ظرفیت‌ها و همچنین کشاورزی و منابع آبی دارای افقی روشن و تبدیل شدن به قطب صنعتی و کشاورزی استان است.

معاون استاندار ایلام گفت: طی هفته دولت ، ۱۴۹ پروژه در استان با اعتبار چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.