ملکی خبر داد؛

فوت یک کارگر به دلیل ریزش آوار ساختمان قدیمی در خیابان پیروزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، جزئیات حادثه ریزش آوار یک ساختمان قدیمی و جان باختن یک کارگر در خیابان پیروزی را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۴۹ ظهر امروز (یکشنبه هفتم شهریور ماه) یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی، در خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه، خیابان دریاباری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک منزل دو طبقه قدیمی که در حال تخریب هم بوده، به یکباره تخریب می‌شود و اطلاعات اولیه حاکی از افرادی زیر آوار بود.

ملکی گفت: آتش نشانان ایمن سازی محل را انجام می‌دهند و عوامل شهرداری، هلال احمر و نیروی انتظامی هم در محل حضور پیدا کردند. در نهایت آتش نشانان یک کارگر حدود ۲۷ ساله تابع کشور افغانستان را از زیر آوار و نخاله‌ها یافتند و تحویل عوامل اورژانس داده شد که متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

وی افزود: جستجو‌ها انجام شد، اما به تأیید مالکان و آتش نشانان فرد دیگری در زیر آوار نبود و محل بعد از ایمن سازی تحویل عوامل مربوطه شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث ، آوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار