فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه از راه اندازی مرکز تجمیعی و مستقل واکسیناسیون کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ مسعود دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه گفت: با مشارکت شبکه بهداشت و درمان پیش‌تر مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عبدالله زاده راه اندازی شده بود و برای شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون دومین مرکز با امکانات و تجهیزات سپاه پاوه راه اندازی شد.

او ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و پیرو دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر همکاری با مجموعه بهداشت و درمان دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه ادامه داد: این مرکز با هدف دسترسی آسانتر مردم و بالابردن کیفیت و سرعت واکسیناسیون در خیابان اصلی و در مجاورت مسجد شهدا شهر پاوه دایر شده است.

سرهنگ دوستی بیان داشت: این مرکز در ۲ شیفت فعال است و ظرفیت روزانه تزریق واکسن تا ۴۰۰ دوز را دارد.

او از همکاری گسترده مجموعه سپاه شهرستان پاوه با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان پاوه تا ریشه کنی کرونا خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای تزریق واکسن کرونا در پاوه وجود دارد و انتظار می‌رود مردم استقبال بیشتری از واکسیناسیون داشته باشند.

گفتنی است:شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است و شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.