دانشگاه علوم پزشکی اراک تعدادی از هیئت‌های مذهبی را مورد تجلیل قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خادمین امام حسین (ع) و تعدادی از هیئت‌های شهر اراک قدردانی کرد.

این قدردانی به دلیل برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) منطبق بر شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.
سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه مراسم‌های عزاداری‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد که به بهترین نحو ممکن بود.

جمالیان افزود: اقدامات بسیار خوب هیئت‌های اصلی و شناسنامه دار در شهر اراک برای حفظ جان مردم و عزاداران امام حسین (ع) صورت گرفت که واقعا کار بسیار بزرگ و خداپسندانه‌ای بود.

او اضافه کرد: استان مرکزی و شهر اراک در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) سرآمد بوده است و واقعاً شور و شعور حسینی در کنار هم بودند و با این کار به دنیا نشان دادیم که پای اعتقاد فرهنگ و سلامت همه در کنار هم و با هم می‌ایستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با وجود این رعایت‌ها متاسفانه در حواشی شهر هیئت‌هایی هم بودند که شناسنامه‌دار نبودند و گاهاً بیرون آمدند و خلاف شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کردند.

او ادامه داد: در هیئت‌های بزرگ و اصلی و شناسنامه دار به این صورت نبود به طوری که خود این تشکیلات از ما دغدغه بیشتری در باب سلامت مردم داشتند.

جمالیان تصریح کرد: انشالله در سایه‌ی توجهات حضرت ولیعصر حق تعالی هر چه سریعتر از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم و سلامتی به همه‌ی مردم برگردد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.