رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به روند انتخاب شهردار گفت: تاکنون ۴۶ گزینه برای تصدی شهرداری شهرکرد مطرح شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند انتخاب شهردار اظهار داشت: تاکنون ۴۶ گزینه برای تصدی شهرداری شهرکرد مطرح شده اند.

او افزود: از این تعداد ۲۴ نفر بومی و ۲۲ نفر افراد غیربومی هستند که برخی آنان خودشان داوطلب شدند و بعضی را اعضای شورای اسلامی شهرکرد معرفی کردند.


بیشتر بخوانید


بیاتی اضافه کرد: از یک هفته پس از اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی، زمان زیادی برای بررسی این گزینه‌ها اختصاص یافت که از این تعداد ۱۹ نفر برای مصاحبه و ارائه برنامه ارزیابی شدند و ۶ نفر به مرحله بعد وارد شدند.

او ادامه داد: از این تعداد یک نفر انصراف خود را اعلام کرد و از بین پنج نفر باقی مانده، ۲ نفر شامل یک گزینه بومی و یک گزینه غیربومی با رای اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد به مرحله نهایی انتخاب شهردار راه یافتند که برنامه‌های آنان در دست بررسی قرار دارد.

بیاتی گفت: البته در روند انتخاب شهردار، شاخص بومی و غیربومی ملاک خوبی نیست و باید به تجربیات، پاک‌دستی، شفافیت، کارنامه، تخصص، عملکرد و صراحت اقدامات افراد توجه کنیم تا بتوانیم به همدیگر نزدیک‌تر شویم.

او افزود: اعضای این شورا تلاش می‌کنند تا برای انتخاب شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری به بهترین نتیجه برسند.

بیاتی اضافه کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری قصد دارند با انتخاب شهردار به القای وفاق در جامعه کمک کنند.

او ادامه داد: در صورتی که برابر توافق اعضای شورای اسلامی شهرکرد، از ۲ گزینه نهایی کنونی تصدی شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری هیچ‌کدام انتخاب نشوند، شناسایی و بررسی گزینه‌های جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار