فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا طی هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری در سطح شهرستان زابل برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، مأموران این فرماندهی به همراه نماینده فرماندار، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، از تعدادی واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح در هفته گذشته تعداد ۲۷ واحد صنفی متخلف به دنبال بی توجهی صاحبان آن‌ها به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم رعایت مقررات اعلامی، پلمب شدند.

سرهنگ ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا ۵۴ واحد صنفی دیگرمورد اخطار و تذکر واقع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار