استاندارهمدان گفت:توجه به توسعه زیرساخت هامهمترین اولویت در استان بوده است و تا پایان مسئولیت همچنان مصمم به خدمت به مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جمع مدیران استان به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یادو خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: آنچه موجب ماندگاری دولت شهیدان رجایی و باهنر شد نام آن‌ها را ماندگار کرد اخلاق در عمل مردمداری و خدمت بی منت برای مردم بود امیداست این توفیق که نشان گرفته از آرمان‌های امام و تاکیدات رهبر انقلاب است.

او هفته دولت را فرصتی برای معرفی خدمات دولت و گفت و گو با مردم دانست و با اشاره به فعالیت ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی و با هدف سیاه نمایی در جامعه و  ناامید کردن مردم تصریح کرد: بازگو کردن و معرفی خدمات نظام، راهی برای خنثی کردن توطئه ناامید کردن مردم است.

استاندار همدان سیاست مسئولان در استان را وحدت و دوری جستن از بازی‌های سیاسی و  تمرکز بر استفاده از همه فرصت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها در استان اعلام کرد و افزود: با نگاه بلند مدت برنامه محور رشد چشمگیری در عرصه‌های مختلف در استان همدان رخ داده است.

 شاهرخی با اشاره به اینکه هر سال دولت برای استانی  مثل استان همدان ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص می‌دهد، اما دراستان همدان با تبلاش و برنامه ریزی و البته با وحدت و همدلی بیم مسئولان با نمایندگان مجلس در هشت سال گذشته بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه در سرفصل‌های مختلف برای استان همدان جذب شده است.

او ساخت سه سد و آغاز به کار ساخت دو سد، توسعه شبکه ریلی و توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان و تخت‌های بیمارستانی را از مهمترین برنامه‌های هشت سال گذشته در استان همدان برشمرد و تصریح کرد: در سال‌های اخیر ۷۰۰ تخت به ظرفیت‌های بیمارستانی و درمانی  استان اضافه شده است و مراکزدرمانی با ۱۸۰۰ تخت هم در دست ساخت است.

استاندار همدان افزود: با ساخت و راه اندازی  ۳۵۰ خانه بهداشت در روستا‌ها تا ۲۰ سال آینده جوابگوی نیاز جامعه روستایی دراین عرصه خواهد بود.

شاهرخی با اشاره به سرمایه گذاری ۴  هزار میلیارد تومانی در حوزه فراوری سنگ‌ها دراستان افزود ارزش افزوده این بخش با این سرمایه گذاری‌ها چندین برابرشده است.

او ساخت تصفیه خانه‌ها و استفاده از فاضلاب برای تولید را از دیگربرنامه‌های مسئولان استان در سال‌های اخیر عنوان کرد و تصریح کرد: اگر  پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال راه‌اندازی شد آب مورد نیاز آن از از محل تصفیه آب تامین می‌شود.

استاندار همدان تاکید کرد: مصمم هستیم تا آخرین روز مسئولیت خدمت کنیم و نوکر مردم هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: دولت ، خدمت رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.