غافلگیر شدن عابر توسط سارقان در خیابان خلوت

سارقان با حمله ور شدن به عابر پیاده در محلی خلوت تلفن همراه و پول وی را به سرقت بردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکات مهمی که شهروندان بخصوص بانوان باید به آن توجه داشته باشند پرهیز از عبور و مرور در ساعت‌های پایانی شب بویژه در خیابان‌های خلوت است. سارقان و افراد پلید معمولا چنین ساعت‌هایی را برای اجرای نقشه‌ سرقت یا شیطانی خود انتخاب می‌کنند. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های خلوت دهلی نو، پایتخت هند رخ داد.

در حالی که یک مرد محلی از خیابانی خلوت عبور می‌کرد توسط دو سارق مورد حمله قرار گرفت. «رام نیواز» ۶۵ ساله در حال بازگشت به خانه اش بود که مورد حمله دو سارق قرار گرفت. ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که قربانی با سرعت از خیابان خلوت عبور می‌کند دو سارق از پشت سر به او حمله ور شده و وی را نقش بر زمین می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد آن‌ها تلفن همراه و پول‌های نقد قربانی را به سرقت می‌برند. خوشبختانه در این حادثه به قربانی آسیب بدنی وارد نشد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش پلیس محلی هند این سرقت در ساعت ۳.۳۰ دقیقه صبح و زمانی که رام در حال بازگشت به خانه بود رخ داد. یک مقام ارشد پلیس هند در این باره گفت: «هنگامی که رام وارد خیابانی شد که به خانه اش منتهی می‌شود مورد حمله دو سارق قرار گرفت. آن‌ها کیف پول و تلفن همراهش را به سرقت بردند.»

گفتنی است؛ جستجو‌های پلیس محلی هند برای شناسایی و دستگیری این دو سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
داره بدبختو خفه میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر تنها
۱۴:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
کم غم و غصه و دزدی و راهزنی و خفتگیری توی کشورخودمون را داریگ حالا میخوای غم و ناراحت کشورهای خارجی، هندی ها رو هم بکنی تو دل ما!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
این روزها که همه ماسک بر صورت دارند دزدها در روز روشن کارشون رو راحت انجام میدن.چه برسه به شب تاریک!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه الان سارقان خیلی راحت خفت میکنند گوشی میزنند بعد دوساعت بعد پلیس میاد بعد میگن کاری نمیشه کرد بخواهی پیگیری کنی باید هزینه کنی آیا بشه آیا نشه
آخرین اخبار