مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با صدور حکم قضایی، عملیات تخریب ساخت و ساز غیر مجاز و آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محسن کمالی دهقان، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج و با حضور مأموران نیروی انتظامی به منظور صیانت از اراضی و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی هرگونه سازه غیر مجاز در محدوده رودخانه کرج تخریب شد.

کمالی دهقان با بیان این که این منطقه با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها برخورد می‌کند، افزود: در این راستا شش قطعه زمین تصرف شده به مساحتی بالغ بر شش هزار و ۸۰۰ متر مربع در خط ۲ حصار، جمع آوری، تخریب و پاکسازی شد.

او گفت: در این عملیات نیرو‌های خدمات شهر منطقه ۱۰ کرج در حریم و بستر رودخانه کرج تمامی آلاچیق‌ها و سازه‌های واقع در خط ۲ حصار را جمع آوری کردند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج هدف از این اقدام را جلوگیری از آسیب به محیط زیست و آلودگی آب و آزادسازی حریم رودخانه کرج و اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو دانست.

کمالی دهقان همچنین ضمن هشدار جدی به متعرضان به حقوق عمومی مردم به ویژه در حریم رودخانه ها، مسیل‌ها و راه‌ها گفت: شهرداری منطقه ۱۰ کرج به همراه دستگاه قضائی با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی در این محدوده با جدیت مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم این برخورد محدود به یکی دو مورد نشه و با تمام این موارد برخورد کنند
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
خیلی بده یه عده کاسب حاشیه رودخانه بستن و فقط در اختیار مشتری ها خودشون قرار میدن
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۱:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
خداروشکر مسئولین به فکر حاشیه رودخانه افتادن
Iran (Islamic Republic of)
آسارایی
۱۱:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
خیلی ممنون از طرف اهالی آسارا تشکر می کنم ازتون کل اهالی در گروه مجازیمون خبرو دیدن تشکر کردند ممنون از زخبرای خوبتون