یاری گفت: آموزش و پرورش استان قم آمادگی لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس را دارد و سال تحصیلی جدید تحت هر شرایطی اول مهر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،یاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم از اول تیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد افزود: اگر ثبت نام صورت نگیرد، ثبت درخواست کتب درسی در سامانه کتاب وزارت آموزش و پرورش نیز امکان پذیر نخواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کسانی که هنوز اقدام به ثبت نام در سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) نکرده اند هرچه سریعتر اقدام کنند و اگر در روند ثبت نام مشکلی پیش آمد می‌توانند به مدرسه مراجعه و از مدیران راهنمایی لازم را دریافت کنند.

یاری تصریح کرد: کتب درسی پایه هفتم تا پایه دوازدهم کلیه رشته‌ها به نواحی ارسال شده و نیمه دوم شهریور به مدارس تحویل داده می‌شود.

او با تاکید براینکه والدین ثبت نام را به روز‌های پایانی شهریور موکول نکنند افزود: همه دانش آموزان خصوصا ورودی هفتم و ورودی دهم مدارس حتما برای تکمیل پرونده ثبت نام به سامانه پادا مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان داشت: دانش آموزان پایه دهم که تمایل به ثبت نام در هنرستان‌ها را دارند و تا کنون موفق نشدند از طریق سامانه ثبت نام کنند، با مدیر هنرستان مربوطه تماس بگیرند و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

یاری گفت: دانش آموزانی هم که سال گذشته به هر دلیلی از تحصیل بازمانده اند برای ثبت نام به واحد‌های آموزشی خودشان مراجعه کنند.

او از کسانی که برای ثبت نام و انتخاب مدارس مردد هستند خواست به ادارات آموزش و پرورش نواحی مراجعه و با کمک مشاوران مربوطه هرچه سریعتر ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه نحوه بازگشایی مدارس از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا رسما اعلام نشده افزود: آموزش و پرورش استان آمادگی لازم را برای بازگشایی باشکوه مدارس چه به صورت حضوری و چه ... حضوری دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
من که نمی گذارم فرزندم به مدرسه برود اگه بناست ترک تحصیل هم بکنه حضوری اجازه نمی دهم فقط غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۴:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
باسلام چطور میخوایید باز کنید مگه به اولیا واکسن زدین یه بچه مریض بشه تو یه خونواده چه اتفاقی میفته تو قم یا شهر های دیگه پیک کرونا نیست بچه ها مبتلا نمیشن معلومه که ستاد کرونا اجازه نمیده تا زیر ساخت مهیا نشه این بیماری تنفسیه با قدرت ابتلای بسیار بالا به گفته پزشکان محترم
آخرین اخبار