۱۷۰۰ واحد در مجتمع صنفی شیخ آباد در انتظار خدمات شهری و عمرانی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عمار ایزدیار، عضو و رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج به همراه مدیرکل املاک مستغلات شهرداری کرج و مدیرمنطقه و جمعی از مسئولان شهری و استانی از بزرگ ترین مجتمع صنفی و صنعتی البرز بازدید کرد و گفت: مدیریت شهری کرج با حمایت شورای شهر از هیچ تلاشی برای رونق این مجتمع دریغ نخواهد کرد.

او افزود: با همراهی و حمایت مسئولان استانی و مدیریت شهری و با حمایت شورای شهر کرج شاهد آغاز فعالیت های این مجتمع خواهیم بود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به این که این مجتمع بزرگترین مجتمع صنفی استان البرز است، افزود: بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی و کارگاهی در این مجتمع وجود دارد.

او با اشاره به این که طی توافقی که بین هیئت امنا مجتمع و شهرداری انجام شد، سهم شهرداری از مجتمع شیخ آباد حدود ۱۳۸ هزار متر مربع است که به عنوان سرانه های خدماتی و معابر در اختیار سازمان خدمت رسان شهرداری قرار گرفته است.

ایزدیار گفت: در این خصوص مشکلاتی که در راستای انتقال سند مالکیت به شهرداری به وجود آمده بود مرتفع شد و مدیریت شهری کرج با حمایت شورای شهر ضمن احقاق حقوق شهرداری در زمینه تامین نیاز های مجتمع یادشده با جدیت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.