جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهیدان توصیف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، عبداللطیف القانوع، سخنگوی رسانه‌ای جنبش حماس دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهیدان توصیف کرد.

القانوع در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دیدار عباس با گانتس وزیر جنگ جنایتکار، خنجر زدن از پشت به ملت ما و خیانت به خون شهیدان بود.

او گفت: محمود عباس سریال سقوط و دست کشیدن از ارزش‌های ملی را ادامه می‌دهد و در جهت ترمیم وجهه اشغالگران می‌کوشد.

سخنگوی حماس اعلام کرد: از آحاد ملت و نیرو‌های فعال برای تشکیل جبهه‌ای در مخالفت با این رفتار شرم آور دعوت می‌کنیم، رفتاری که بیانگر دیدگاه ملت ما نیست و فقط بیانگر دیدگاه عباس است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام تشکیلات خودگردان، تاکید کرد: دیدار محمود عباس و گانتس با توجه به جنایات و تجاوزات این رژیم اشغالگر، به منزله فرو کردن خنجر در قلب ملت ماست.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد و نوشت: در این دیدار درباره موضوعات مختلفی همچون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی بحث و بررسی صورت گرفت.

این نخستین دیدار بین مقامات رژیم صهیونیستی و فلسطینی از زمان به قدرت رسیدن نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه ژوئن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار