برگزاری دومین جشنواره تولید محتوا ویژه پروژه مهر برای معلم‌های اهوازی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری دومین جشنواره تولید محتوا ویژه پروژه مهر برای معلم‌های مقطع ابتدایی خبر داد.

عبدالله داوری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم جهت آموزش با کیفیت به دانش آموزان مشغول به تحصیل در این ناحیه آموزشی گفت: دومین جشنواره تولید محتوا برای معلم‌های مقطع ابتدایی در رابطه با پروژه مهر در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه بهره گیری از آموزش مجازی به عنوان یکی از راهبرد‌های اساسی در آموزش سال آینده محسوب می‌شود، افزود: این جشنواره با توجه به شرایط موجود برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ دوره ابتدایی در دستورکار قرار گرفته و پس از جمع آوری محتوا‌های تولید شده و اجرای داوری بین آن از سوی سرگروه‌های آموزشی برترین محتوا در پایه انتخاب و پس از تقدیر از مجری جهت استفاده همه معلم‌ها برای مدارس و همکاران ارسال خواهد شد.

داوری با اشاره به تجربه موفق گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان طی پارسال بیان کرد: جشنواره تولید محتوا موجب شکوفایی خلاقیت آموزگاران می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار