معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران درباره تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید حسن حسینی زاده معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران درباره زمان تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران گفت: ماه پیش هماهنگی هایی برای تزریق دز اول واکسن به خبرنگاران صورت گرفت که با توجه به مدت زمانی که گذشته حالا زمان تزریق دز دوم رسیده است.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که دز اول را تزریق کرده و کارت واکسن اورژانس را در یافت کردند می توانند با ارائه کارت از شنبه هفته آینده در ١٧ پایگاهی که اورژانس به این منظور در نظر گرفته شده مراجعه و دز دوم واکسن خود را دریافت کنند. 

حسینی زاده گفت: هماهنگی هایی انجام شده تا برای تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران به رسانه هایشان مراجعه کنیم.

مراکز تزریق دوز دوم واکسن خبرنگاران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهان جهان‌پور
۱۹:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
بنده برای واکسن دوزدوم سینوفارم به پایگاه خیابان شهید عراقی مراجعه کردم وواکسن منو نزدند وگفتن به ما دستوردادند به خبرنگاران واکسن نزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ماهان جهان پور
۱۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام
بنده دیروز یازدهم شهریورماه برای تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم به پایگاه اورژانس خیابان شهید عراقی مراجعه کردم وبعداز دوساعت صف ازواکسن زدن به من خودداری کردند. وگفتن به خبرنگاران واکسن نمی زنیم.لطفا رسیدگی شود.شما دراخبارتون اعلام کردین که برویم آنجااینها ازکی دستور گرفتن که خبرنگاران را برمی گرداند؟ بنده کارت نوبت دهی دارم ودوزاول را هم همانجا زدم.اینها برای وقت آدم متاسفانه ارزش قائا نیستن وسربالا جواب می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
دوزاول رومیزنن دهن مردم رومیبندن رسانه ای میکنن.بعدتودوزدوم ۷۵ ساله هاموندن تاکی میخواین فکرکنیدمردم احمقن.بسه دیگه این ازون دولت که مردم روقتل عام کرداینم ازاینا..بسه خستمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
محاکمه_ستاد_علمی_کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
نه_به_واکسن_اجباری
آخرین اخبار