مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از کاهش ۴۹ درصدی مصرف نفت سفید در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حبیبی مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از کاهش ۴۹ درصدی مصرف فرآورده نفت سفید در پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان زنجان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی طرح توزیع الکترونیک نفت سفید در سال گذشته و راستی‌آزمایی مستمر مصرف‌کنندگان نفت سفید و حذف خانوار‌های غیرمجاز در روستا‌ها و توسعه عملیات اجرای طرح گازرسانی به روستاها، مصرف این فرآورده در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۹ درصد کاهش داشته است.

او افزود: کنترل و نظارت بی‌وقفه در بستر الکترونیک از طریق زیرساخت بانکی نقش قابل توجهی در جلوگیری از توزیع بی‌رویه، انحراف و توزیع خارج از شبکه نفت سفید داشته است.

حبیبی  با بیان اینکه با اجرای طرح توزیع الکترونیک، میزان مصرف گاز مایع کاهش یافت، ادامه داد: مصرف فرآورده گاز مایع در پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان زنجان ۱۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع و با استفاده از زیرساخت بانکی از مردادماه پارسال و راستی‌آزمایی مستمر مصرف‌کنندگان این فرآورده و حذف خانوار‌ها و مصرف‌کنندگان غیرمجاز (خودروها) شاهد این کاهش ۱۰ درصدی هستیم.

او ادامه داد: کنترل و نظارت بی‌وقفه در بستر الکترونیک از طریق زیرساخت بانکی و سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir نقش قابل توجهی از توزیع بی‌رویه و انحراف و توزیع خارج از شبکه گاز مایع داشته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.