۷۵۴ نفر از شهروندان و گروه‌های سنی واجد شرایط در مراکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر مازندران بر علیه کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان واکسیناسیون ۷۵۴ نفر درمراکز تجمیعی هلال احمر استان، گفت: ۶۶۶ نفر دز دوم واکسن و ۸۸ نفر نیز دز اول واکسن کرونا را تا کنون در این مراکز ۳ گانه بر علیه کرونا واکسینه شده اند.

او در خصوص نوع واکسن تزریقی نیز افزود:۶۷۹ دز از واکسن‌های تزریق شده از نوع سینوفارم و ۷۵ دز نیز از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در خصوص ترکیب جنسی افراد واکسینه شده نیز گفت: از مجموع ۷۵۴ نفر واکسینه شده، ۳۸۷ نفر مرد و ۳۶۷ نفر زن بودند.

فخاری افزود:۲۰ نفرعضو داوطلب و ۱۶ نفرعضو جوان جمعیت هلال احمراستان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند.

او گفت:علاوه بر افراد مذکور، ۵۶۹ نفر عضو جوان، ۲۵۵ عضو داوطلب و ۱۹۲ نفراز امدادگزان هلال احمراستان نیز در ۲۵ مرکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت دارند.

فخاری افزود: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، هاتفان امید و آمران سلامت را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد و گفت: جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار