معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار بستری بیماران کرونایی استان هر روز با رکوردشکنی بیشتر از روز گذشته می‌شود، گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آمار کرونایی استان در تعداد مبتلایان و مرگ‌ومیر به شکل نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است. سیر بیماری کماکان افزاینده است و اثری از کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری نداریم.

او با بیان اینکه آمار بستری هر روز با رکوردشکنی بیشتر از روز گذشته می‌شود، گفت : امروز دوشنبه، هشتم شهریورماه رکورد جدیدی از بیماران بستری در استان رقم خورده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: با احتساب ۶۷۶ بیماری که به منظور تزریق رمدسیویر به صورت موقت بستری می‌شوند این عدد به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۸ درصد این بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌ها بستری هستند، افزود: به طور مرتب ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان برای بیماران کرونایی افزایش داده می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.