رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها امکان پذیر شد

سرهنگ کهزادی گفت: شماره گذاری و نقل و انتقال پلاک وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌های تابعه امکان پذیر شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تردد‌های زائد به مرکز استان و رضایت مندی مردم، از این پس خدمات شماره گذاری به وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها انجام می‌شود.

او افزود: پیشتر وسایل نقلیه کشاورزی متقاضی تعویض پلاک در شهرستان‌های دور دست جهت انجام شماره گذاری و نقل انتقال پلاک می‌بایست به مرکز استان مراجعه می‌کردند که با اجرای این طرح نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: براین اساس متقاضیان تعویض پلاک وسایل نقلیه کشاوری در شهرستان‌های تابعه می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی مالک و اسناد وسایل نقلیه به دفاتر خدمات خودرویی شهرستان محل سکونت خود یا نزدیک‌ترین دفتر خدمات خودرویی مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: این طرح صرفا برای وسایل نقلیه کشاوری (تراکتور- کمباین) که پیشتر پلاک گذاری شده و قصد تعویض پلاک بنام مالک جدید را دارند شامل می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.