سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: نظر تمام کارشناسان محترم است، اما نمی‌توان تمام نظرات را در زمین اجرا کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود آرمات، سرمربی تیم نوجوانان ایران پس از این پیروزی ۳ بر صفر برابر تیم ملی والیبال جمهوری چک در رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان، اظهار کرد: تیم جمهوری چک نایب قهرمان اروپا بود و اگر به آن‌ها فرصت پیدا می‌دادیم ما را اذیت می‌کرد، چون خیلی حساب شده بازی می‌کنند. از بازی قبلی تا این بازی روی نقاط ضعف و وقت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه بازیکنان تمام موارد مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و توانستیم تیم حریف را از جریان بازی خارج کنیم.

 آرمات افزود: بازیکنان ایران در ست اول کمی با احتیاط بازی کردند و اگر بازنده می‌شدیم کار برای ما سخت می‌شد. در ادامه روند رو به رشدی داشتیم و به خوبی در ست‌های بعدی برنده شدیم. به شاگردانم گفته بودم که شروع بازی برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه در نهایت توانستیم به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه در ست‌های دوم و سوم پیروزی ایران خیلی زود قطعی شده بود، بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده نکرد، تصریح کرد: از طرح این سوال تعجب می‌کنم. در رده نوجوانان اگر اختلاف ۷-۸ امتیاز هم باشد کار تمام شده نیست، چون خطا‌های زیادی از بازیکنان رخ می‌دهد. اگر ذخیره‌ها را به زمین می‌آوردم و می‌باختیم آیا از من ایراد نمی‌گرفتند که چرا این کار را کرده‌ام؟ نظر تمام کارشناسان محترم است، اما نمی‌توان تمام نظرات را در زمین اجرا کرد. ما باید به دنبال کسب نتیجه برای تیم باشیم و در همین راستا تلاش می‌کنیم.

آرمات درمورد دلایل پیروزی راحت در ست‌های دوم و سوم، خاطرنشان کرد: قرار بود ما مقابل جمهوری چک سرویس ریسکی نزنیم و با کنترل پیش برویم. خوشبختانه بازیکنان تمام نکات مدنظر کادر فنی را اجرا کردند و به آن‌ها ثابت شد که اگر به کادر فنی اعتماد کنند به نتیجه می‌رسند.

او درخصوص بازی بعدی تیمش مقابل آرژانتین گفت: این برد را فراموش می‌کنیم. باید آرژانتین را آنالیز کنیم. چند بازی آن‌ها را دیده‌ایم و تمرکز ما از حالا روی حریف بعدی است. باید آرژانتین را شکست دهیم و به جمع ۴ تیم برتر برسیم که نتیجه خیلی خوبی است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه با کمبود بازی‌های رسمی روبرو بودیم، میزان هماهنگی شاگردانش را رضایت بخش دانست و خاطرنشان کرد:اگر این مسابقات یک ماه دیگر هم طول بکشد قول می‌دهم همه ما را تحسین کنند، چون روز به روز بهتر می‌شویم. برای مثال تیم‌های اروپایی در مسابقات قاره‌ای حضور داشتند و حدود ۲ سال است که با هم تمرین می‌کنند، اما ما فقط حدود یک ماه است که به ترکیب نهایی رسیده‌ایم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار