رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد از کاهش ۳۰ درصدی شمار بستری‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمد موسوی رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: روند مراجعات و بستری‌های کرونایی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد سیر نزولی یافته و از سوی دیگر میزان بهبودیافتگان و ترخیص شدگان این بیمارستان نیز افزایش ۳۵ درصدی داشته است.

او افزود: هم اکنون ظرفیت بخش‌های اورژانس، داخلی، عفونی و آی سی یوی کرونا از اشغال ۱۰۰ درصدی خارج شده است و اکنون در تمامی بخش‌های کرونایی مرکز درمانی شهید هاشمی‌نژاد تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید وجود دارد.

 رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار امیدواری کرد که تخت‌های خالی شده با بیماران کرونایی اشغال نشود و با رعایت کامل نکات بهداشتی شاهد تداوم سیر نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونایی باشیم.


موسوی بیان کرد: با تداوم این وضعیت فرصت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیماران غیرکرونایی، که بخش‌های آنان به دلیل وضعیت بحرانی موج پنجم و شیوع گسترده ویروس دلتا به کرونایی‌ها اختصاص یافته بود، فراهم‌تر خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار