فرماندار ماهشهر گفت: با داروخانه‌های متخلف در زمینه خرید و فروش داروی کرونا به صورت آزاد برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری، فرماندار ماهشهر گفت: بخشی از مدیریت بیماری کرونا مربوط به بحث درمان است و با توجه به شکایت‌های مردمی در خصوص خرید و فروش دارو‌های کرونایی در این شهرستان چندین نشست به طور خاص برگزار شده است.

او با بیان اینکه در بحث داروخانه‌های ماهشهر، ۲ نوع شکایت به دست فرمانداری و مراکز ذیصلاح رسید که پیگیری لازم انجام شد، افزود: برخی از شکایات در خصوص نداشتن قرارداد برخی داروخانه‌ها با بیمه سلامت بود که این موضوع در ستاد کرونا شهرستان مطرح و فرصت کوتاهی به داروخانه‌ها داده شد تا با این بیمه قرارداد ببندند.

بندری بیان داشت: شکایت‌هایی در خصوص فروش دارو‌های خاص کرونایی به ویژه رمدسیویر به صورت آزاد، به دست ما رسید که قرار شد معاونت غذا و دارو دانشگاه در این زمینه ورودکرده و پس از بررسی تمام داروخانه ها، نتیجه را اعلام کند و معاونت غذا و دارو مسوول بررسی شکایات است که باید این موضوع را بررسی کرده و نتیجه را ظرف یک هفته اعلام کند.


بیشتر بخوانید 


فرماندار ماهشهر تصریح کرد: اگر شهروندان موردی از فروش دارو به صورت آزاد در داروخانه‌ها مشاهده کردند حتما به معاونت غذا و دارو گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار