مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی هلال احمر به سه هزار و ۶۷۴ حادثه دیده از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد.

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۴۸ حادثه به پایگاه‌های هلال احمر استان گزارش شده است که ۳۱۹ مورد از آن‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و از این ۳۱۹ مورد، ۶۳ عملیات مربوط به عملیات فنی رهاسازی و  انتقال مصدوم، امنیت حادثه و دیگر موارد بوده است.

او افزود: همچنین از ۴۴۸ حادثه گزارش شده، ۱۵ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی، ۸۰ مورد حادثه شهری، ۱۰ مورد حادثه کوهستان و ۲۴ حادثه مربوط به سایر موارد بوده است.

رضایی ادامه داد: تعداد کل حادثه دیده‌ها سه هزار و ۶۷۴ نفر بوده که به ۳۶۰ نفر در حوادث جاده ای، ۶۱۰ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۳۳ نفر در حوادث کوهستان و هزارو ۸۵۵ نفر در خدمات مناسبتی امداد رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: به طور کلی از ابتدای سال تاکنون ۱۱۱ حادثه دیده در پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده و در مجموع هزار و ۷۰۸ نفر در غالب ۷۰۳ تیم برای خدمت رسانی به محل حوادث اعزام شده اند.

او در پایان بیان کرد: اصلی‌ترین وظیفه‌ی جمعیت هلال احمر در حوادث، رهاسازی مصدومان در حوادث جاده ای، ارتفاعات، سیل، زلزله و دیگر موارد این چنینی است و انتقال افراد آسیب دیده بر عهده اورژانس است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.