مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان از افتتاح ۵۸ طرح عمرانی دهیاری‌های مینودشت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   علی نصیبی مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۵۸ طرح عمرانی در دهیاری‌های شهرستان مینودشت به صورت متمرکز در روستای پلنگر این شهرستان به بهره برداری رسید.

نصیبی با اشاره به وجود ۶۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان مینودشت گفت: از این تعداد در ۶۵ روستای واجد شرایط، دهیاری راه اندازی شده است تا به روند پیشرفت و آبادانی روستا‌های این شهرستان سرعت ببخشد.
او ادامه داد: از ابتدای تاسیس دهیاری ها، تاکنون ۲۳ خودرو اعم از حمل پسماند، بیل بکهو و خودرو آتش نشانی و ... در اختیار دهیاری‌های این شهرستان قرار گرفته است.

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان افزود: میانگین جمعیت روستانشین در مینودشت ۳۶ درصد از میانگین کشوری بیشتر است و سکونت بخش قابل توجهی از اهالی شهرستان مینودشت در روستا‌ها نشانگر رونق چرخه کشاورزی و اقتصاد در این منطقه است.

نصیبی گفت: در ۲ سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال روستایی با همت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به ۵۴۱ طرح اقتصادی روستایی در استان تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.