صادقی فر گفت:هماهنگی و عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی و ستاد کرونای شهرستان بدره باعث شده این شهرستان به عنوان یکی از محوری‌ترین شهرستان‌های استان ایلام در بحث مهار بیماری کرونا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه ستاد شهرستانی مدیریت مقابله با کرونا در بدره با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار و سایر مسئولان محلی برگزار شد.

این جلسه به مناسبت هفته دولت و همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی و بهداشتی و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بدره و به ریاست کرمی معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد.

صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با اشاره به شاخص‌های عالی شهرستان بدره در زمینه مهار بیماری کرونا، اجرای طرح حاج قاسم و در حال حاضر انجام واکسیناسیون نزدیک به ۵۰ درصد در شهرستان را مرهون تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان بدره و پشتیبانی خوب ستاد کرونا دانست و آن را قابل تقدیر عنوان کرد.

او در ادامه به حل مشکل زمین خانه بهداشت گله دار و فوریت جاده‌های شهر چشمه شیرین اشاره نمود و در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مجوز بیمارستان بدره با تلاش‌های بی وقفه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت درمان، فرمانداری و خیرین سلامت بدره‌ای مراحل پایانی را می‌گذراند.

تیرافکن سرپرست فرمانداری بدره ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و میهمانان استانی بیان داشت: انتظار می‌رود علاوه بر دادن اختیارات به ستاد‌های شهرستانی، رویه یکسان اجرای مصوبات در همه شهرستان‌های استان و با ابلاغ استانداری را مورد تاکید قرار گیرد.

نصرت الله همتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره نیز با ارائه آماری از وضعیت کرونا در شهرستان و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی سایر ادارات به ویژه حمایت‌های همه جانبه فرماندار و جوانان شهرستان خوشبختانه توانستیم بر کمبود امکانات و بیمارستان در این شهرستان غلبه نموده و عملکرد خوبی چهره در اجرای مصوبات ستاد کرونا اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و هم اکنون شاخص بالای تزریق واکسن کرونا با استقبال چشمگیر گروه‌های هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.