شورای وزیران کویت با تمجید از کنفرانس بغداد تاکید کرد تلاش‌های مشترک منطقه‌ای و بین المللی تاثیر مثبتی در ثبات و امنیت منطقه بر جای می‌گذارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم، شیخ احمد ناصر الصباح، وزیر امور خارجه کویت دیروز (دوشنبه) در سخنانی در جلسه شورای وزیران این کشور با تقدیر و تشکر از تلاش و فداکاری‌های عراق در جنگ با تروریسم گفت: کنفرانس عراق و نتایج آن می‌تواند به تلاش‌های منطقه‌ای و بین المللی برای حفظ ثبات و امنیت منطقه سرعت ببخشد و همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و گفتمان سازنده را تقویت کند.

شیخ حمد جابر العلی الصباح، وزیر دفاع و معاون نخست وزیر کویت نیز با ارائه توضیحاتی درباره ابهامات مربوط به اصابت یک فروند کاتیوشا نزدیک مرز‌های مشترک با جمهوری عراق گفت: این حادثه هیچ گونه خسارت مادی و تلفات جانی در بر نداشته است.
وی با ارائه اطلاعاتی درباره هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات عراقی در این زمینه گفت: هم نیرو‌های خارج از کنترل دولت و هم طرف‌های رسمی عراقی این نوع موشک‌ها را به کار می‌گیرند.

وزیر دفاع کویت با اشاره به هماهنگی و همکاری با نیرو‌های دولتی عراق برای تضمین ثبات و تامین امنیت مناطق مرزی تاکید کرد: اوضاع مناطق مرزی شمالی به لحاظ امنیتی از ثبات برخوردار است.

شورای وزیران کویت در ادامه حمله یمنی‌ها به خمیس مشیط و حملات تروریستی کابل را محکوم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار