استاندار کرمانشاه گفت: خدمات ارزنده ارتش در بحران‌ها و کمک‌رسانی دلسوزانه به مردم تبلور عینی و مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح فاز اول پروژه مسکن مهر ولایت ارتش که با حضور امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی برگزار شد؛ گفت: خدمات درخشان و چشمگیر ارتش در بحرانها و آوردگاه های مختلف تبلور عینی و مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» است.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه، خالصانه و فداکارانه ارتش و نیروهای مسلح در بحران های زلزله، سیل و کرونا افزود: در زلزله کرمانشاه از شروع عملیات امداد و نجات تا بازسازی، ارتش پیشگام و کنار مردم بود و این نیروی ولایت‌مدار برای نجات و کمک به مردم از توان خود استفاده کرد که یادآور می شوم بی شک این خدمات در تاریخ ماندگار و فراموش نمی شود.

بازوند  از امیر حیدری به عنوان فرماندهی شجاع، ولایتمدار، مردمی، با شهامت و برنامه محور نام برد و تأکید کرد: امیر حیدری در این مقطع چهار ساله که در خدمت مردم کرمانشاه بودم منشا خدمات بزرگی بود و مطمئنم تحول عظیمی نیز در نیروی زمینی ارتش نیز ایجاد کرده است.

او افزود: برخودم وظیفه می دانم از تلاش های فرماندهی نیروی زمینی ارتش، قرارگاه منطقه ای غرب و دستگاه های اجرایی خدمات رسان به منظور آماده سازی ۱۰۰ واحد در کمترین زمان ممکن از پروژه عظیم هزار و ۲۲ واحدی که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد، تقدیر و تشکر کنم.

بازوند تأکید کرد: هر جایی مردم انتظار داشتند نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کنار مردم بودند و در میدان به ویژه در زلزله، سیل و کرونا با تمام قوا به کمک کادر درمان آمدند به گونه ای که امروز شاهد کار جهادی و انقلابی برای راه اندازی بیمارستان های سیار و تخصصی در اکثر استانها برای درمان بیماران کرونایی هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ تخت بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد؛ بیان داشت: ۲۰ تخت دیگر هم با دستور امیر حیدری تجهیز و آماده خدمات رسانی می شود و در این شرایط دشوار که روزانه هزار و ۵۴۰ بستری و ۱۲ یا ۱۳ فوتی داریم که بسیار نگران کننده است مقرر شده در یکی از شهرستانها ارتش یک بیمارستان سیار دیگر را راه اندازی کند.

گفتنی است:پروژه مسکن هزار و ۲۲ واحدی مهر ولایت شهید ادیبیان کرمانشاه در ۱۸ هکتار و در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز و در شهریورماه ۱۴۰۱ هر سه فاز آن تکمیل و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.